SZOLGÁLTATÁS TÍPUSA SZERINT
IPARÁGAK SZERINT
Folyamatosan fejlődő infrastruktúránkon, képzett szakembereinknek és kiváló partnereinken túl, az ügyfelek iránti elkötelezettségünk...
Lorem ipsum sit dolor amet salat elader
A WSZL ügyfél-központúsága révén mindig is nagy hangsúlyt fektetett a minőségi szolgáltatásokra. A magas színvonal folyamatos biztosításához elengedhetetlen feltétel az ISO minőségirányítási rendszer alkalmazása...
Olvassa el történetünket az 1948-ban Volán Tefu megalakulásától a napjainkig...
Az értékteremtés, az egymásra és a környezetünkre fordított figyelem, a társadalmi felelősségvállalás a WSZL politikájának meghatározó eleme...
Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!
AjánlatkérésHa alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!
JelentkezésA WSZL ügyfél-központúsága révén mindig is nagy hangsúlyt fektetett a minőségi szolgáltatásokra. A magas színvonal folyamatos biztosításához elengedhetetlen feltétel az ISO minőségirányítási rendszer alkalmazása. A WSZL ennek tudatában, a piaci igényeknek megfelelően törekszik partnereinek megelégedettségét növelni.
Fő irányelveink között szerepel a folyamatos fejlődés szolgáltatásink minőségének javítása érdekében. Ezért a minőségirányítási és környezetközpontú irányítási rendszerek szabványszerű működtetésére vonatkozó tanúsítványok megszerzése kiemelt szerepet tölt be vállalatunk életében.
Az elmúlt 15 évben több mint 1000 sikeres auditot tudhatunk magunk mögött, ehhez természetesen elengedhetetlen egy szakértő csapat és partnereink támogatása.
VÁLLALATI MINŐSÉGPOLITIKA: