Folyamatosan fejlődő infrastruktúránkon, képzett szakembereinknek és kiváló partnereinken túl, az ügyfelek iránti elkötelezettségünk...
Lorem ipsum sit dolor amet salat elader
Lorem ipsum sit dolor amet salat elader
Olvassa el történetünket az 1948-ban Volán Tefu megalakulásától a napjainkig...
Az értékteremtés, az egymásra és a környezetünkre fordított figyelem, a társadalmi felelősségvállalás a WSZL politikájának meghatározó eleme...
Amennyiben a jelenlegi állásajánlatok között most nem találsz megfelelőt, akkor érdemes regisztrálnod, mert így bekerülsz adatbázisunkba és később akár mi keressük meg téged egy álláslehetőséggel, illetve a beállított érdeklődési területének megfelelő álláslehetőségről automatikusan tájékoztatunk.
JelentkezésGINOP Plusz-3.2.1-21
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült.
Kedvezményezett neve: WSZL Szállítmányozási és Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Támogatási összeg: 21 445 200 Ft
Támogatás intenzitása: 50%
Projekt várható befejezési dátuma: 2024.10.07.
Projekt azonosító száma: BOM/01/004714-4/2023
A projekt keretében megvalósítani kívánt képzések:
Kommunikáció az értékesítésben és az ügyfél szolgálatában (16 óra)
Hatékony kommunikáció: a szervezeti kommunikáció hatékonyságának növelése
Időgazdálkodás és hatékonyságnövelés
Szervezetfejlesztés: Érték és munkaszemlélet – szervezeti identitás
Vezetők fejlesztése (32 óra)
Együttműködésfejlesztés: munkatársi kapcsolatok fejlesztése
Munkatársi kapcsolatok: önismeret és motiváció
Haladok a korral – informatikai képzés: Office 365
Kommunikáció az értékesítésben és az ügyfél szolgálatában (16 óra)
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a különböző kommunikációs eszközöket, kérdezéstechnikai alapokat, melyek segítségével hatékonyabban tudnak majd kommunikálni a „nehezebb” ügyfeleikkel is. A képzés további célja, hogy a résztvevők megismerjenek különböző értékesítési technikákat és gyakorlatokat, melyeket a mindennapokban képesek hatékonyan alkalmazni.
A képzés tartalma:
Hatékony kommunikáció: a szervezeti kommunikáció hatékonyságának növelése
A képzés célja:
Napjainkat a kommunikáció nélkül lehetetlen elképzelni. Akkor is kommunikálunk, amikor zenét hallgatunk a tömegközlekedési eszközön vagy épp egy előadást tartunk a munkahelyünkön. A kommunikáció sokrétűsége és folyamatos változása miatt szükséges, hogy időközönként felelevenítsük ismereteinket és egy csokorba gyűjtve kiegészítsük új tudásokkal. A képzés célja épp emiatt az, hogy a résztvevő, túlnyomórészt kommunikációs gyakorlatokon keresztül olyan szintre jusson el, hogy a mindennapi szervezeti kommunikációs helyzetekben szóban és írásban hatékony tudjon lenni.
A képzés tartalma:
Időgazdálkodás és hatékonyságnövelés
A képzés célja:
A képzés célja, hogy fejlődjön a résztvevők időkezelése, megismerjenek és kipróbáljanak különböző időgazdálkodással kapcsolatos technikákat, megtanuljanak priorizálni és mindezen ismereteket képesek egyenek bevinni a mindennapi munkavégzésükbe. Távlati cél, hogy a jó időgazdálkodással csökkenjen a résztvevőket érő stressz. Cél továbbá, hogy a résztvevők képesek legyenek növelni a saját hatékonyságukat.
A képzés tartalma:
Szervezetfejlesztés: Érték és munkaszemlélet – szervezeti identitás
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a munkavégzés tizenkét alaptörvényét, értsék ezek fontosságát, képesek legyenek a mindennapi munkájuk során ezek mentén dolgozni. További cél, hogy a résztvevők megerősítsék magukban a szervezeti identitást és azonosságot.
A képzés tartalma:
Vezetők fejlesztése (32 óra)
A képzés célja:
Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják.
A képzés tartalma:
Együttműködésfejlesztés: munkatársi kapcsolatok fejlesztése
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi, közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A képzés célja, hogy mindezeken keresztül fejlődjön a résztvevők érzelmi intelligenciája, valamint a munkatársi kapcsolataik. A képzés további célja, hogy tudatosodjanak a résztvevők erősségei és személyes preferenciái, valamint erősödjenek a szervezeten belüli informális kapcsolatok.
A képzés tartalma:
Munkatársi kapcsolatok: önismeret és motiváció
A képzés célja:
Az egész életen át tartó tanulás egyik kulcspontjának nevezhetjük önmagunk megismerését. Ahhoz, hogy hatékonyak legyünk a mindennapi életünkben és a munkahelyünkön egyaránt fontos, hogy kellő önismerettel rendelkezzünk. Ehhez nyújt segítséget és tudáselemeket eme képzés. Cél, hogy a résztvevő, a kellő önismeret birtokában, a mindennapos életben és a munkavégzés során felmerülő konfliktushelyzeteket, vagy stresszel járó élethelyzeteket a megfelelő módszerekkel tudja kezelni, képessé váljon azonosítani saját maga és környezete motivációját.
A képzés tartalma:
Haladok a korral – informatikai képzés: Office 365
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az alapvető számítástechnikai szoftverekkel, operációs rendszerekkel, valamint azokkal a programokkal, melyeket a közös munka, az egyeztetések, a remote munkavégzés során használni tudnak.
A képzés tartalma: