SZOLGÁLTATÁS TÍPUSA SZERINT
IPARÁGAK SZERINT
Folyamatosan fejlődő infrastruktúránkon, képzett szakembereinknek és kiváló partnereinken túl, az ügyfelek iránti elkötelezettségünk...
Lorem ipsum sit dolor amet salat elader
A WSZL ügyfél-központúsága révén mindig is nagy hangsúlyt fektetett a minőségi szolgáltatásokra. A magas színvonal folyamatos biztosításához elengedhetetlen feltétel az ISO minőségirányítási rendszer alkalmazása...
Olvassa el történetünket az 1948-ban Volán Tefu megalakulásától a napjainkig...
Az értékteremtés, az egymásra és a környezetünkre fordított figyelem, a társadalmi felelősségvállalás a WSZL politikájának meghatározó eleme...
Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!
AjánlatkérésHa alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!
JelentkezésRaktárlogisztikai rendszereink nagy rugalmassággal, optimális tárolókapacitással rendelkeznek, hogy megbízóink egyedi igényét maximálisan le tudjuk kezelni.
Partnereinknek csomagolóanyag készletezési és készlet kezelési szolgáltatást nyújtunk.
Partnereinkkel szorosan együttműködve gondoskodunk minden szükséges házon belüli logisztikai igény megvalósításáról. A helyszínen végrehajtott, a teljes ellátási láncra kiható szolgáltatásainkat 100%-ban partnereink igényeihez szabjuk. Házon belüli projektjeinket együttműködve alakítjuk ki, majd a meglévő ellátási láncba integráljuk azokat.
Online készletnyilvántartási rendszerünk segítségével partnereink pontos és naprakész nyilvántartási információkkal rendelkeznek a megtörtént és a várható készletmozgásokról. Elemzések, BI riportok, forgási sebesség figyelése, készletek minimális szinten való tartása.
Raktárainkban lehetőség van a Rádiófrekvenciás termékazonosításra. A rendszer gazdaságosságát biztosítja, hogy az RFID címkék újra felhasználhatóak. A kommunikáció automatikusan történik, akár emberi beavatkozás nélkül, így nem szükséges minden egyes csomagot egyenként leolvasni, a rendszer a leolvasó kapun áthaladó összes termék címkéjét egyszerre olvassa le és viszi fel az adatbázisba.
320.000 m2-nyi raktárkapacitásunk felkészült a különböző tárolási igényekre.
Tervezett és nem tervezett visszáruk mellett kezeljük a sérült termékek begyűjtését is.
Speciális dobozokban történő tárolás mellett, fejlett logisztikai és csomagolórendszereink egy következő napi megrendelés szerinti árut a megrendelés beérkezésétől számított mindössze néhány óra leforgása alatt képesek leszállítani.
Partnereink számára egyedi címkézési igények megvalósítását végezzük, legyen szó árura, dobozra, rakományra történő szabványos címke nyomtatásról. Biztosítjuk partnereinket arról, hogy az áru beérkezését követően termékeiket ellátjuk a megfelelő jelzésekkel, termékinformációkkal. Egyedi igények megvalósítására is lehetőség van pl: promó címkézés.
A maximális minőség biztosításának elengedhetetlen feltétele a szúrópróbaszerű ellenőrzés.
A fenntarthatóság kiemelten fontos vállalatunk működése során. Ezért minden operációnkban a munka során keletkező hulladékot szelektíven gyűjtjük és szállítjuk el.
Elektronika raktárunkban lehetőség van szerviz szolgáltatás igénybe vételére, vagyis a hibás készülékek szervizelésére.
Track & Trace rendszerünk segítségével Partnereink valós időben követhetik nyomon megbízásaik útját, láthatják a gépjárművezetőink által rögzített eseményeket és megtekinthetik a különböző dokumentumokat vagy akár fotókat, amelyet az áru átadásakor gépjárművezetőink a helyszínen feltöltenek. Ezzel pillanatok alatt értesülnek az esetleges problémákról és a leigazolt szállítólevelek birtokában lesznek már az áru leadást követő percekben.