Ajánlatkérés
Alvállalkozók

Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!

Ajánlatkérés

Ha alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!

Jelentkezés

Egészségügy

Szerződéses logisztika

Online készletnyilvántartás

Online készletnyilvántartási rendszerünk segítségével partnereink pontos és naprakész nyilvántartási információkkal rendelkeznek a megtörtént és a várható készletmozgásokról.

  • Elemzések
  • BI riportok 
  • Forgási sebesség figyelése
  • Készletek minimális szinten való tartása
Árumozgatás: betárolás, komissió, kitárolás

Betároláskor raktárirányítási rendszerünk automatikusan optimalizált tárhelyadást végez.

A komissiózási folyamat rendszeresen monitorozott bejárási útvonal szerint történik.

A termékkezelés cikkszintű egyedi gyártói azonosítók alapján nyomon követhető.

Biztosítjuk az azonnali kiszolgálást kórházak és egyéb intézmények részére.

Tárolás tömbös, polcos és állványos rendszerben

320.000 m2-nyi raktárkapacitásunk és országos raktárhálózatunk felkészült a különböző tárolási igényekre.

Visszáru kezelés

Tervezett és nem tervezett visszáruk mellett kezeljük a sérült termékek begyűjtését is.

Értéknövelő szolgáltatások

Minőség-ellenőrzés

A maximális minőség biztosításának elengedhetetlen feltétele a szúrópróbaszerű ellenőrzés.

Szállítás

Szállítás

A szállítást Magyarország legkorszerűbb, közel 1000 főből álló flottájával végezzük.

Egyedülállóan az országban, a szállításaink gördülékenységét és kiszámíthatóságát országos telephely hálózatunk támogatja.

Cégünk széleskörű szállítási lehetőséget biztosít a kiscsomagos, gyűjtő, direkt, dedikált módozatokon túl, a konténeres fuvarozási tevékenységben is.

Járműparkunk a legkülönbözőbb felépítményekkel és specifikációkkal rendelkezik, hogy bármilyen egyedi szállítási igénynek megfelelően tudjuk kiszolgálni partnereinket. 

Dedikált flotta

Az egészségügyi termékek szállítása szigorú szabályokhoz kötött, ezért cégünk kizárólag kvalifikált, speciális kialakítású járművekkel végzi a különböző fuvarmegbízásokat.

A járművek mindegyike egyedülálló hőmérséklet monitorozó rendszerrel van felszerelve, hogy a speciális hőmérséklet előírásoknak maximálisan megfeleljen. Partnereinknek lehetőséget biztosítunk, hogy járműveink specifikációját az igényeiknek megfelelően  módosíthassák és szolgáltatásaikra szabhassák.

Dedikált megbízások teljesítésekor a járművek kizárólag az adott partner szolgálatában állnak, amely biztosítja az egyedi igényeknek megfelelő gyors kiszolgálást és rugalmas vevői ellátást.

Dokumentum kezelés

Cégünk kiemelt fontossággal kezeli a Partnereinknek számára időbeni számlázáshoz kiemelten fontos leigazolt szállítólevelek időbeni visszaforgatását. Ennek érdekében figyelembe véve Partnereink igényeit, többféle megoldással tudunk szolgálni.

A mihamarabbi online elérhetőséget Partnereink WLO online felületünkön érhetik el, ahova a szállítólevelek feldolgozása után vállalatirányítási rendszerünk egyből elérhetővé teszi a leigazolt dokumentumokat.

Az online visszaforgatást tovább gyorsítja Track&trace rendszerünk, amely lehetővé teszi a valós idejű dokumentum elérést már a leigazolást követően.

Az optimális fizikai visszaforgatást országos depó hálózatunk szavatolja, amely biztosítja gépjárművezetőink mihamarabbi elszámolásának lehetőségét, így megkezdve a feldolgozást és elindítva a szállítók fizikai visszajuttatását központunkba, ahol egy ellenőrzést követően összegyűjtjük az eredeti dokumentumokat és a Partereink elvárásainak megfelelően postai vagy futár segítségével visszajuttatjuk.

Országos disztribúció 24h

Budapesten található cross-dock raktárunk mellett további 7 vidéki depóval rendelkezünk, ami biztosítja országos lefedettségünket és lehetővé teszi a gyors és költséghatékony szállítást. Az áru kiszállítását közel 130 járműből álló flottánkkal végezzük, ahol a furgontól a 26 tonnás járműig minden megtalálható, amelyek különböző felépítményekkel rendelkeznek a 23 raklapos kapacitásig. Iparágban biztosított hozzáadott értékű tevékenységeink, mint az időpontra történő szállítás, címekkel/vevőkkel folyamatos kapcsolattartás, lerakó cím sajátosságokhoz igazodó gépjármű biztosítása, mind elősegítik az ügyfél elégedettséget és folyamatos információ áramlást.

Szezonális ingadozás kezelése

A napról-napra változó fogyasztói piac rendkívül megnehezíti a piaci előrejelzések meghatározását, amely mind pénzügyi tervezés, mind pedig kiszolgálás szempontjából kihívásokat jelent a vállalatok számára. Cégünk köszönhetően annak, hogy jelentős erőforrásokkal rendelkezik nagyobb rugalmassággal tud egyik napról a másikra alkalmazkodni a változásokhoz, legyen szó akár nagyfokú volumen növekedésről vagy csökkenésről. A rugalmasság és alkalmazkodási képesség Megbízóink számára biztosítja, hogy a szolgáltatás mindig az elvárt szinten történik és a termékeik az elvárt időben célba érnek.

Track & Trace

Track & Trace rendszerünk segítségével Partnereink valós időben követhetik nyomon megbízásaik útját, láthatják a gépjárművezetőink által rögzített eseményeket és megtekinthetik a különböző dokumentumokat vagy akár fotókat, amelyet az áru átadásakor gépjárművezetőink a helyszínen feltöltenek. Ezzel pillanatok alatt értesülnek az esetleges problémákról és a leigazolt szállítólevelek birtokában lesznek már az áru leadást követő percekben.