Ajánlatkérés
Alvállalkozók

Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!

Ajánlatkérés

Ha alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!

Jelentkezés

Elektronika és telekommunikáció

Szerződéses logisztika

Árumozgatás: betárolás, komissió, kitárolás

Eszköz állomány tekintetében a fehéráru mozgatása korszerű Li-ionos 1,6t targoncákkal történik melyeket kartonfogó adapterekkel láttunk el. Kis termékek esetében elektromos gyalogkíséretű targoncát használunk. Betároláskor a raktárirányítási rendszerünk automatikusan optimalizált tárhelyadást végez. A komissiózási feladatot térfogatalapú rendelésbontással, illetve gyűjtő komissiózási utasítással egyszerűsítjük optimalizált, rendszeresen monitorozott bejárási útvonalon. A termék szériaszáma a kitárolás során kerül rögzítésre.

Csomagolóanyag készletezés

Partnereinknek csomagolóanyag készletezési és készlet kezelési szolgáltatást nyújtunk.

Közvám raktár

Harmadik országból beérkező termékek tárolására is van mód közvám raktárainkban.

A közvámraktárba betárolt vámáru a tárolás ideje alatt
mentesül a vámok és az adók megfizetése, valamint a
kereskedelempolitikai intézkedések (különféle engedélyek
beszerzése) alól.

Online készletnyilvántartás

Online készletnyilvántartási rendszerünk segítségével partnereink pontos és naprakész nyilvántartási információkkal rendelkeznek a megtörtént és a várható készletmozgásokról. Elemzések, BI riportok, forgási sebesség figyelése, készletek minimális szinten való tartása.

RFID

Raktárainkban lehetőség van a Rádiófrekevnciás termékazonosításra. A rendszer gazdaságosságát biztosítja, hogy az RFID címkék újra felhasználhatóak. A kommunikáció automatikusan történik, akár emberi beavatkozás nélkül, így nem szükséges minden egyes csomagot egyenként leolvasni, a rendszer a leolvasó kapun áthaladó összes termék címkéjét egyszerre olvassa le és viszi fel az adatbázisba.

Tárolás tömbös, polcos és állványos rendszerben

320.000 m2-nyi raktárkapacitásunk felkészült a különböző tárolási igényekre.

Telekommunikációs és elektronikai raktárainkban – 120.000 m2-en – a klasszikus raktározás mellett jóval nagyobb arányban vannak jelen speciális és értéknövelt szolgáltatásaink (VAS – Value Added Services), melyek logisztikai igények teljes sorát elégítik ki. Ilyen hozzáadott értékeket képvisel portfóliónkban – többek közt – a csomagolás vagy a veszélyes anyagok kezelése.

Visszáru kezelés

Tervezett és nem tervezett visszáruk mellett kezeljük a sérült termékek begyűjtését is.

XD raktár

Cross Dock raktáraink maximálisan felkészültek az  egyes konténerek vagy raklapos rakományok gyors átrakodásának, átszállításának lehetőségére az áru beérkeztetéstől az árukiadásig. Valamint regionális gyűjtő, illetve átrakó raktárak működtetésére is lehetőséget biztosítunk.

Értéknövelő szolgáltatások

Alkatrész logisztika
Címkézés

Partnereink számára egyedi címkézési igények megvalósítását végezzük, legyen szó arúra, dobozra, rakományra történő szabványos címke nyomtatásról. Biztosítjuk partnereinket arról, hogy az áru beérkezését követően termékeiket a ellátjuk a megfelelő jelzésekkel, termékinformációkkal.

Egyéb egyedi igények megvalósítására is lehetőség van pl: promó címkézés.

Copacking

Co pack területeink évek óta végzik az igény szerinti csomagolások elkészítését. Duopack, karácsonyi csomag stb

Display

A WSZL évek óta végez speciális display építési feladatokat.

Minőség-ellenőrzés

A maximális minőség biztosításának elengedhetetlen feltétele a szúró próba szerű ellenőrzés.

Recycling

A fenntarthatóság kiemelten fontos vállalatunk működése során. Ezért minden operációnkban a munka során keletkező hulladékot szelektíven gyűjtjük és szállítjuk el.

Rework

Elektronika raktárunkban lehetőség van szerviz szolgáltatás igénybe vételére, vagyis a hibás készülékek szervízelésére.

Selejtezés, megsemmisítés

Partnereink által megadott szempontok szerint adott termékek megsemmisítése vagy megadott helyszínre való eljuttatása.

Szerviz központ
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit. Recusandae voluptate repellendus magni illo ea animi.
Teljes EKAER menedzsment
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit. Recusandae voluptate repellendus magni illo ea animi.
Webshop kiszolgálás
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit. Recusandae voluptate repellendus magni illo ea animi.

Szállítás

Dokumentum kezelés

Cégünk kiemelt fontossággal kezeli a Partnereink számára az időbeni számlázáshoz kiemelten fontos leigazolt szállítólevelek időbeni visszaforgatását. Ennek érdekében figyelembe véve Partnereink igényeit többféle megoldással tudunk szolgálni.

A mihamarabbi online elérhetőséget Partnereink WLO online felületünkön érhetik el, ahova a szállítólevelek feldolgozása után vállalatirányítási rendszerünk egyből elérhetővé teszi a leigazolt dokumentumokat. Az online visszaforgatást tovább gyorsítja Track&trace rendszerünk, mely lehetővé teszi a valós idejű dokumentum elérést már a leigazolást követően.

Az optimális fizikai visszaforgatást országos depó hálózatunk szavatolja, mely biztosítja gépjárművezetőink mihamarabbi elszámolásának lehetőségét, így megkezdve a feldolgozást és elindítva a szállítók fizikai visszajuttatását központunkba, ahol egy ellenőrzést követően összegyűjtjük az eredeti dokumentumokat és a Partereink elvárásainak megfelelően postai vagy futár segítségével visszajuttatjuk.

Országos disztribúció 24h

Budapesten található cross-dock raktárunk mellett további 7 vidéki depóval rendelkezünk, mely biztosítja országos lefedettségünket és lehetővé teszi a gyors és költséghatékony szállítást. Az áru kiszállítását közel 130 járműből álló flottánkkal végezzük, ahol a furgontól a 26 tonnás járműig minden megtalálható, melyek különböző felépítményekkel rendelkeznek a 23 raklapos kapacitásig. Jelen üzletágban hozzáadott szolgáltatásként vállaljuk a termékek raklapozását a könnyebb és biztonságosabb mozgatás érdekében. A kiszállító járművek hátfallal rendelkeznek, hogy biztosítsuk a legbiztonságosabb lepakolást a címeken.

Parcel és B2C szállítás

Túlméretes termékek ügyfélhez történő kiszállítása, ügyfélközpontú kiszolgálás: munkaidő utáni, kora esti kiszállítás, bankkártyás fizetési lehetőség.

Raklap és göngyöleg menedzsment

Biztosítjuk partnereink számára az üres raklapok és egyéb göngyölegek pontos nyilvántartását, minősítését, megőrzését és igény szerinti visszaszolgáltatását.

A göngyöleg tárolását BILK-ben 3000 m2 elkülölönített területen végezzük. Külön, jelen tevékenység menedzselésére kialakított oszályunkon dolgozó kollégáink folyamatosan egyeztetnek Partnereinkkel az egyenlegekről és vissza szállítás üteméről.

Szezonális ingadozás kezelése

A napról-napra változó fogyasztói piac rendkívül megnehezíti a piaci előrejelzések meghatározását, mely mind pénzügyi tervezés mind pedig kiszolgálás szempontjából kihívásokat jelent a vállalatok számára. Cégünk köszönhetően annak, hogy jelentős erőforrásokkal rendelkezik nagyobb rugalmassággal tud egyik napról a másikra alkalmazkodni a változásokhoz, akár beszélünk nagyfokú volumen növekedésről vagy csökkenésről.

A rugalmasság és alkalmazkodási képesség Megbízóink számára biztosítja, hogy a szolgáltatás mindig az elvárt szinten történik és a termékeik az elvárt időben célba érnek.

Track & trace

Track & trace rendszerünk segítségével Partnereink valós időben követhetik nyomon megbízásaik útját, láthatják a gépjárművezetőink által rögzített eseményeket és megtekinthetik a különböző dokumentumokat vagy akár fotókat melyet az áru átadásakor gépjárművezetőink a helyszínen feltöltenek. Ezzel pillanatok alatt értesülnek az esetleges problémákról és a leigazolt szállítólevelek birtokában lesznek, már az áru leadást követő percekben.