SZOLGÁLTATÁS TÍPUSA SZERINT
IPARÁGAK SZERINT
Folyamatosan fejlődő infrastruktúránkon, képzett szakembereinknek és kiváló partnereinken túl, az ügyfelek iránti elkötelezettségünk...
Lorem ipsum sit dolor amet salat elader
A WSZL ügyfél-központúsága révén mindig is nagy hangsúlyt fektetett a minőségi szolgáltatásokra. A magas színvonal folyamatos biztosításához elengedhetetlen feltétel az ISO minőségirányítási rendszer alkalmazása...
Olvassa el történetünket az 1948-ban Volán Tefu megalakulásától a napjainkig...
Az értékteremtés, az egymásra és a környezetünkre fordított figyelem, a társadalmi felelősségvállalás a WSZL politikájának meghatározó eleme...
Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!
AjánlatkérésHa alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!
JelentkezésMagyarország legnagyobb saját tulajdonú flottájával rendelkezünk. Folyamatos fejlesztéseink eredményeképpen flottánk átlagéletkora 2,5 év, amely a hazai piaci legkorszerűbb és legkörnyezetkímélőbb eszközparkja.
A legnagyobb figyelemmel kezeljük Partnereinknek az időbeni számlázáshoz leigazolt szállítólevelek időbeni visszaforgatását. Ezért megrendelőink egyedi igényeinek megfelelően többféle megoldással tudunk szolgálni.
A mihamarabbi online elérhetőséget Partnereink WLO online felületünkön érhetik el, ahova a szállítólevelek feldolgozása után vállalatirányítási rendszerünk egyből elérhetővé teszi a leigazolt dokumentumokat.
Az online visszaforgatást tovább gyorsítja Track&Trace rendszerünk, amely lehetővé teszi a valós idejű dokumentum elérést már a leigazolást követően.
Az optimális fizikai visszaforgatást országos depó hálózatunk garantálja, amely biztosítja gépjárművezetőink mihamarabbi elszámolásának lehetőségét, így megkezdve a feldolgozást és elindítva a szállítók fizikai visszajuttatását központunkba, ahol egy ellenőrzést követően összegyűjtjük az eredeti dokumentumokat és a Partereink elvárásainak megfelelően postai vagy futár segítségével visszajuttatjuk azokat.
A napról-napra változó fogyasztói piac rendkívül megnehezíti a piaci előrejelzések meghatározását, amely mind pénzügyi tervezés mind pedig kiszolgálás szempontjából kihívásokat jelent a vállalatok számára. Cégünk, köszönhetően annak, hogy jelentős erőforrásokkal rendelkezik, nagyobb rugalmassággal tud egyik napról a másikra alkalmazkodni a változásokhoz, legyen szó akár nagyfokú volumen növekedésről vagy csökkenésről. A rugalmasság és alkalmazkodási képesség Megbízóink számára biztosítja, hogy a szolgáltatás mindig az elvárt szinten történik és a termékeik az elvárt időben célba érnek.
Track & Trace rendszerünk segítségével Partnereink valós időben követhetik nyomon megbízásaik útját, láthatják a gépjárművezetőink által rögzített eseményeket és megtekinthetik a különböző dokumentumokat vagy akár fotókat, amelyet az áru átadásakor gépjárművezetőink a helyszínen feltöltenek. Ezzel pillanatok alatt értesülnek az esetleges problémákról és a leigazolt szállítólevelek birtokában lesznek már az áru leadást követő percekben.