Ajánlatkérés
Alvállalkozók

Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!

Ajánlatkérés

Ha alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!

Jelentkezés

Retail

Szerződéses logisztika

Árumozgatás: betárolás, komissió, kitárolás

Raktárlogisztikai rendszereink nagy rugalmassággal, optimális tárolókapacitással rendelkeznek, hogy megbízóik egyedi igényét maximálisan le tudjuk kezelni.

Online készletnyilvántartás

Online készletnyilvántartási rendszerünk segítségével partnereink pontos és naprakész nyilvántartási információkkal rendelkeznek a megtörtént és a várható készletmozgásokról.

  • Testre szabott elemzések,
  • BI riportok, forgási sebesség figyelése,
  • Készletek minimális szinten való tartása.
Tárolás tömbös, polcos és állványos rendszerben

320.000 m2-nyi raktárkapacitásunk felkészült a különböző tárolási igényekre.

Visszáru kezelés

Tervezett és nem tervezett visszáruk mellett kezeljük a sérült termékek begyűjtését is.

Értéknövelő szolgáltatások

Címkézés

Partnereink számára egyedi címkézési igények megvalósítását végezzük, legyen szó árura, dobozra, rakományra történő szabványos címke nyomtatásról. Biztosítjuk partnereinket arról, hogy az áru beérkezését követően termékeiket ellátjuk a megfelelő jelzésekkel, termékinformációkkal. Egyedi igények megvalósítására is lehetőség van, pl: promó címkézés.

Szállítás

Dokumentum kezelés

Cégünk kiemelt fontossággal kezeli a Partnereink számára időbeni számlázáshoz kiemelten fontos leigazolt szállítólevelek időbeni visszaforgatását. Ennek érdekében figyelembe véve Partnereink igényeit többféle megoldással tudunk szolgálni.
A mihamarabbi online elérhetőséget Partnereink WLO online felületünkön érhetik el, ahova a szállítólevelek feldolgozása után vállalatirányítási rendszerünk egyből elérhetővé teszi a leigazolt dokumentumokat.
Az online visszaforgatást tovább gyorsítja Track&Trace rendszerünk, amely lehetővé teszi a valós idejű dokumentum elérést már a leigazolást követően.
Az optimális fizikai visszaforgatást országos depó hálózatunk szavatolja, amely biztosítja gépjárművezetőink mihamarabbi elszámolásának lehetőségét, így megkezdve a feldolgozást és elindítva a szállítók fizikai visszajuttatását központunkba, ahol egy ellenőrzést követően összegyűjtjük az eredeti dokumentumokat és a Partereink elvárásainak megfelelően postai vagy futár segítségével visszajuttatjuk.

Speciális felépítmények
Szezonális ingadozás kezelése

A napról-napra változó fogyasztói piac rendkívül megnehezíti a piaci előrejelzések meghatározását, amely mind pénzügyi tervezés mind pedig kiszolgálás szempontjából kihívásokat jelent a vállalatok számára. Cégünk, köszönhetően annak, hogy jelentős erőforrásokkal rendelkezik, nagyobb rugalmassággal tud egyik napról a másikra alkalmazkodni a változásokhoz, jegyen szó akár nagyfokú volumen növekedésről vagy csökkenésről.
A rugalmasság és alkalmazkodási képesség Megbízóink számára biztosítja, hogy a szolgáltatás mindig az elvárt szinten történik és a termékeik az elvárt időben célba érnek.

Track & Trace

Track & Trace rendszerünk segítségével Partnereink valós időben követhetik nyomon megbízásaik útját, láthatják a gépjárművezetőink által rögzített eseményeket és megtekinthetik a különböző dokumentumokat vagy akár fotókat, amelyet az áru átadásakor gépjárművezetőink a helyszínen feltöltenek. Ezzel pillanatok alatt értesülnek az esetleges problémákról és a leigazolt szállítólevelek birtokában lesznek már az áru leadást követő percekben.

Dedikált flotta