SZOLGÁLTATÁS TÍPUSA SZERINT
IPARÁGAK SZERINT
Folyamatosan fejlődő infrastruktúránkon, képzett szakembereinknek és kiváló partnereinken túl, az ügyfelek iránti elkötelezettségünk...
Lorem ipsum sit dolor amet salat elader
A WSZL ügyfél-központúsága révén mindig is nagy hangsúlyt fektetett a minőségi szolgáltatásokra. A magas színvonal folyamatos biztosításához elengedhetetlen feltétel az ISO minőségirányítási rendszer alkalmazása...
Olvassa el történetünket az 1948-ban Volán Tefu megalakulásától a napjainkig...
Az értékteremtés, az egymásra és a környezetünkre fordított figyelem, a társadalmi felelősségvállalás a WSZL politikájának meghatározó eleme...
Kérjen egyedi ajánlatot az ajánlati formunk segítségével!
AjánlatkérésHa alvállalkozóként szeretne nálunk dolgozni, ezen az űrlapon keresztül jelentkezhet!
JelentkezésRaktárlogisztikai rendszereink nagy rugalmassággal, optimális tárolókapacitással rendelkeznek, hogy megbízóik egyedi igényét maximálisan le tudjuk kezelni.
Online készletnyilvántartási rendszerünk segítségével partnereink pontos és naprakész nyilvántartási információkkal rendelkeznek a megtörtént és a várható készletmozgásokról.
320.000 m2-nyi raktárkapacitásunk felkészült a különböző tárolási igényekre.
Tervezett és nem tervezett visszáruk mellett kezeljük a sérült termékek begyűjtését is.
Partnereink számára egyedi címkézési igények megvalósítását végezzük, legyen szó árura, dobozra, rakományra történő szabványos címke nyomtatásról. Biztosítjuk partnereinket arról, hogy az áru beérkezését követően termékeiket ellátjuk a megfelelő jelzésekkel, termékinformációkkal. Egyedi igények megvalósítására is lehetőség van, pl: promó címkézés.
Cégünk kiemelt fontossággal kezeli a Partnereink számára időbeni számlázáshoz kiemelten fontos leigazolt szállítólevelek időbeni visszaforgatását. Ennek érdekében figyelembe véve Partnereink igényeit többféle megoldással tudunk szolgálni.
A mihamarabbi online elérhetőséget Partnereink WLO online felületünkön érhetik el, ahova a szállítólevelek feldolgozása után vállalatirányítási rendszerünk egyből elérhetővé teszi a leigazolt dokumentumokat.
Az online visszaforgatást tovább gyorsítja Track&Trace rendszerünk, amely lehetővé teszi a valós idejű dokumentum elérést már a leigazolást követően.
Az optimális fizikai visszaforgatást országos depó hálózatunk szavatolja, amely biztosítja gépjárművezetőink mihamarabbi elszámolásának lehetőségét, így megkezdve a feldolgozást és elindítva a szállítók fizikai visszajuttatását központunkba, ahol egy ellenőrzést követően összegyűjtjük az eredeti dokumentumokat és a Partereink elvárásainak megfelelően postai vagy futár segítségével visszajuttatjuk.
A napról-napra változó fogyasztói piac rendkívül megnehezíti a piaci előrejelzések meghatározását, amely mind pénzügyi tervezés mind pedig kiszolgálás szempontjából kihívásokat jelent a vállalatok számára. Cégünk, köszönhetően annak, hogy jelentős erőforrásokkal rendelkezik, nagyobb rugalmassággal tud egyik napról a másikra alkalmazkodni a változásokhoz, jegyen szó akár nagyfokú volumen növekedésről vagy csökkenésről.
A rugalmasság és alkalmazkodási képesség Megbízóink számára biztosítja, hogy a szolgáltatás mindig az elvárt szinten történik és a termékeik az elvárt időben célba érnek.
Track & Trace rendszerünk segítségével Partnereink valós időben követhetik nyomon megbízásaik útját, láthatják a gépjárművezetőink által rögzített eseményeket és megtekinthetik a különböző dokumentumokat vagy akár fotókat, amelyet az áru átadásakor gépjárművezetőink a helyszínen feltöltenek. Ezzel pillanatok alatt értesülnek az esetleges problémákról és a leigazolt szállítólevelek birtokában lesznek már az áru leadást követő percekben.